S dotazy ke zdravotnické péči pro občany z Ukrajiny se obraťte na infolinku +420226201221 – volba č. 2, která je v provozu denně od 8 do 19 hodin. Linka slouží ke komunikaci v českém, ukrajinském a ruském jazyce, a to i pro případy tlumočení do českého jazyka pro poskytovatele zdravotních služeb.
Якщо у Вас виникли питання щодо охорони здоров’я громадян України, звертайтесь на інформаційну лінію +420226201221 – варіант № 2, який працює щодня з 8:00 до 19:00. Лінія використовується для спілкування чеською, українською та російською мовами, навіть для випадків перекладу на чеську для медичних працівників.
Žádost o informace ze dne 13. 11. 2021
Vytvořeno: 29. 3. 2022
Poslední aktualizace: 29. 3. 2022
- Evidujete nakažené a pacienty v péči lékařů, hospitalizované a na JIP i mezi očkovanými?
- Do jaké doby po 1.očkování, případně po 2. dávce očkování, je “klient” považován za NEočkovaného?
- Jaké je rozdělení (aktuální počet) nakažených, hospitalizovaných a hospitalizovaných na JIP dle věku, neočkovaných vůbec, s aplikovanou 1.dávkou, s aplikovanou 2.dávkou, případně i 3.
- Kolik lidí zemřelo po aplikaci “vakcíny” na problémy spojené s cévní soustavou.
- Může plně očkovaný člověk (2 dávky) přenášet SARS- COV-2 a jeho mutace?
- Uznává ministerstvo očkovací průkaz (TEČKU) jako důkaz o bezinfekčnosti? V klasickém výkladu slova = není infekční. V případě, že ano, prosím o odůvodnění.
- Je z pohledu “ministerstva” kvalitativně srovnatelný antigenní test provedený v laboratoři a antigenní samotest (pokud je schválený)? Pokud ne, prosím o odůvodnění.
- Jak ministerstvo zasahuje, aby se virus SARS-COV-2 a jeho mutace nešířily populací?
- Pokud se přijde na očkovaného s pozitivním PCR testem, trasuje se?
- Pokud se trasuje i očkovaný pozitivní, brání se v šíření infekce tím, že všechny jeho kontakty (tedy bez jakékoliv výjimky) jsou po nezbytně dlouhou dobu v karanténě s následným PCR testem? Pokud tomu tak není, prosím o odůvodnění.
Přílohy
1060.pdf
(255,66 KB)