Ministerstvo zdravotnictví nově přechází na doménu mzd.gov.cz. Více informací.

Informace ve snadném čtení – hovor s přepisem řeči

Vytvořeno: 14. 2. 2023 Poslední aktualizace: 14. 2. 2023

Jděte na stránku www.mzcr.cz
Sjeďte dolů.
Vpravo dole je odkaz Hovor s přepisem řeči.

Klikněte na „Hovor s přepisem řeči“.

Ukáže se vám stránka s okénkem Vaše telefonní číslo.
Do okénka klikněte.
Vyplňte své telefonní číslo.

Pak klikněte na tlačítko „zavolejte mi“.
Zavolá vám pracovník společnosti, která nám pomáhá.
Tento pracovník vám pomůže s telefonátem k nám.
Také vám celý hovor bude psát na obrazovku.