S dotazy ke zdravotnické péči pro občany z Ukrajiny se obraťte na infolinku +420226201221 – volba č. 2, která je v provozu denně od 8 do 19 hodin. Linka slouží ke komunikaci v českém, ukrajinském a ruském jazyce, a to i pro případy tlumočení do českého jazyka pro poskytovatele zdravotních služeb.
Якщо у Вас виникли питання щодо охорони здоров’я громадян України, звертайтесь на інформаційну лінію +420226201221 – варіант № 2, який працює щодня з 8:00 до 19:00. Лінія використовується для спілкування чеською, українською та російською мовами, навіть для випадків перекладу на чеську для медичних працівників.
764/2021 kdy máme v plánu zohlednit i osoby s prokázanými protilátkami? proč jsou zvýhodněné osoby s předpokládanou ochranou (pozitivní test v minulosti, očkování), kde už dále nikdo nezjišťuje, zda mají či nemají protilátky a zda mohou být vůbec chráněni, zatímco lidem, kteří mají laboratorně potvrzené protilátky, je toto potvrzení prakticky k ničemu a uvádíte, že například Rakousko toto zohledňuje a osoby s prokázanými protilátkami mají stejné postavení jako ostatní skupiny (očkování, po prodělání nemoci, s negativním testem) po dobu tří měsíců – tak jak se liší naše diagnostika od rakouské a proč toto v Rakousku jde a u nás ne?
Vytvořeno: 19. 10. 2021
Poslední aktualizace: 19. 10. 2021
Přílohy
764a.pdf
(435,74 KB)