S dotazy ke zdravotnické péči pro občany z Ukrajiny se obraťte na infolinku +420226201221volba č. 2, která je v provozu denně od 8 do 19 hodin. Linka slouží ke komunikaci v českém, ukrajinském a ruském jazyce, a to i pro případy tlumočení do českého jazyka pro poskytovatele zdravotních služeb.
Якщо у Вас виникли питання щодо охорони здоров’я громадян України, звертайтесь на інформаційну лінію +420226201221 –  варіант № 2, який працює щодня з 8:00 до 19:00. Лінія використовується для спілкування чеською, українською та російською мовами, навіть для випадків перекладу на чеську для медичних працівників.

731/2021 V bytě matky, kde bydlíme a jsou hlášeny děti (k úhradám nákladů – zejména odvoz odpadů) je odstávka teplé vody – celkem 14 dní. Do bytu otce (mě) děti výbor SVJ odmítá pustit (odmítá vydat čipy ke vstupu do domu) – bez toho, aby děti platili odvoz odpadu i v tomto bytě (což je protizákonné a řeším roky u soudu – ale bude to trvat ještě další roky). Policie ČR je nečinná – nepomohla nám ani v případě nouzového stavu a on-line výuky – kdy by děti tuto výuku mohly absolvovat v bytě otce – ale nebyly vpuštěny do domu. Tak ani v případě toho, že chceme přístup dětí do domu, aby se mohly samostatně umýt alespoň jednou denně teplou vodou v domě coronaviru – nám Policie ČR nepomohla.) a jak se chovat v době coronavirové situace při absenci teplé vody – co je bezpečné a co již ne (zejména děti).

Vytvořeno: 14. 10. 2021 Poslední aktualizace: 14. 10. 2021

Přílohy

Typ souboru: pdf
731a.pdf (455,96 KB)