S dotazy ke zdravotnické péči pro občany z Ukrajiny se obraťte na infolinku +420226201221 – volba č. 2, která je v provozu denně od 8 do 19 hodin. Linka slouží ke komunikaci v českém, ukrajinském a ruském jazyce, a to i pro případy tlumočení do českého jazyka pro poskytovatele zdravotních služeb.
Якщо у Вас виникли питання щодо охорони здоров’я громадян України, звертайтесь на інформаційну лінію +420226201221 – варіант № 2, який працює щодня з 8:00 до 19:00. Лінія використовується для спілкування чеською, українською та російською мовами, навіть для випадків перекладу на чеську для медичних працівників.
703/2021 odpověď na otázku týkající se testování 1x týdně „zdarma“, konkrétně, zda je v pořádku, že si zaměstnavatel plní svoji zákonnou povinnost testovat zaměstnance prostřednictvím nároku pojištěnce na testování v laboratoři 1x týdně „zdarma“? Zaměstnavatel si nechává od pojišťovny úkon proplácet a pojištěnec tak ztrácí možnost se nechat „zdarma“ otestovat (zaměstnavatel zaměstnanci nenabízí alternativu v proplacení samotestu, který by si zaměstnanec zakoupil a provedl jej pro účely plnění pracovních povinností sám).
Vytvořeno: 13. 10. 2021
Poslední aktualizace: 13. 10. 2021
Přílohy
703a.pdf
(478,85 KB)