S dotazy ke zdravotnické péči pro občany z Ukrajiny se obraťte na infolinku +420226201221volba č. 2, která je v provozu denně od 8 do 19 hodin. Linka slouží ke komunikaci v českém, ukrajinském a ruském jazyce, a to i pro případy tlumočení do českého jazyka pro poskytovatele zdravotních služeb.
Якщо у Вас виникли питання щодо охорони здоров’я громадян України, звертайтесь на інформаційну лінію +420226201221 –  варіант № 2, який працює щодня з 8:00 до 19:00. Лінія використовується для спілкування чеською, українською та російською мовами, навіть для випадків перекладу на чеську для медичних працівників.

272/2021 Prvního března 2021 jsem se registroval na vašem internetovém portálu registgace.mzcr.cz na očkování proti coronaviru. Na lince 1221 mi bylo řečeno že SMS na reservaci a následný pin2 obdržím do tří dnů. 15.3 jsem opět kontaktoval linku 1221 s tím, že mi SMS a pin2 stále nebyl doručen. Je mi 78 a očkování je pro mne důležité. Pracovnici na lince jsem žádal o vysvětlení, sděleni jejího jména a také poskytnutí e-mailové adresy jejího pracoviště abych mohl reklamaci formálně provést. Odmítla. Podle zákona 106/1999Sb o svobodném přístupu k informacím mám na to právo. Žádám vás o vysvětlení.

Vytvořeno: 10. 5. 2021 Poslední aktualizace: 10. 5. 2021

Přílohy

Typ souboru: pdf
272-a.pdf (281,12 KB)