S dotazy ke zdravotnické péči pro občany z Ukrajiny se obraťte na infolinku +420226201221volba č. 2, která je v provozu denně od 8 do 19 hodin. Linka slouží ke komunikaci v českém, ukrajinském a ruském jazyce, a to i pro případy tlumočení do českého jazyka pro poskytovatele zdravotních služeb.
Якщо у Вас виникли питання щодо охорони здоров’я громадян України, звертайтесь на інформаційну лінію +420226201221 –  варіант № 2, який працює щодня з 8:00 до 19:00. Лінія використовується для спілкування чеською, українською та російською мовами, навіть для випадків перекладу на чеську для медичних працівників.

Žádost o informace ze dne 7. 7. 2022

Vytvořeno: 5. 8. 2022 Poslední aktualizace: 5. 8. 2022
  • Když jeden poskytovatel zdravotních služeb poskytuje ve zdravotnických zařízeních s různou adresou uvedenou v oprávnění k poskytování zdravotních služeb akutní lůžkovou péči v chirurgických oborech a současně jsou na těchto místech prováděné operační výkony během dne, musí poskytovatel zdravotních služeb v každém uvedeném zdravotnickém zařízení zajistit personál zajišťující provoz operačního sálů v kteroukoli denní dobu pro provedení operačních výkonů? Může poskytovatel zdravotních služeb v tomto případě zajišťovat personál pro operační sál jen v jednom zdravotnickém zařízení a s dalšími zdravotnickými zařízeními tuto péči zprostředkovaně sdílet? A je možné toto udělat, když sloučí identifikační čísla poskytovatele zdravotních služeb? Je rozdíl v zajištěné nepřetržité operační péči, když se provádí elektivní výkony nebo akutní výkony?

Přílohy

Typ souboru: pdf
319.pdf (209,13 KB)