S dotazy ke zdravotnické péči pro občany z Ukrajiny se obraťte na infolinku +420226201221volba č. 2, která je v provozu denně od 8 do 19 hodin. Linka slouží ke komunikaci v českém, ukrajinském a ruském jazyce, a to i pro případy tlumočení do českého jazyka pro poskytovatele zdravotních služeb.
Якщо у Вас виникли питання щодо охорони здоров’я громадян України, звертайтесь на інформаційну лінію +420226201221 –  варіант № 2, який працює щодня з 8:00 до 19:00. Лінія використовується для спілкування чеською, українською та російською мовами, навіть для випадків перекладу на чеську для медичних працівників.

Spuštění online aplikace ke sledování spokojenosti pacientů

Vytvořeno: 25. 6. 2015 Poslední aktualizace: 25. 6. 2015

 

Dne 25. 6. 2015 bylo zahájeno pilotní spuštění online aplikace ke sledování spokojenosti pacientů a jejich zkušeností s poskytovanou zdravotní péčí.

 

V současné době nabízí online dotazník možnost hodnotit pouze oblast ambulantně poskytovaných zdravotních služeb (ambulantní specialista či všeobecný praktický lékař).

Rádi bychom touto cestou posílili pozici pacienta, jehož názor je pro nás z hlediska kvality a bezpečí poskytovaných služeb velmi cenný a podstatný.

Ministerstvo zdravotnictví na projektu „online spokojenosti pacientů“ spolupracuje s Koordinačním střediskem pro resortní zdravotnické informační systémy (KSRZIS) a Ústavem zdravotnických informací a statistiky ČR (ÚZIS ČR).