S dotazy ke covid-19 se obracejte na celorepublikovou bezplatnou informační linku ke koronaviru 1221.

Z důvodů přijetí preventivních opatření žádáme občany, aby přednostně využívali nástrojů elektronická komunikace – upřednostňovali písemný, elektronický či telefonický kontakt před osobním ve všech případech, kdy je to možné tak, aby byl omezen na nezbytně nutnou úroveň osobní kontakt státních zaměstnanců, zaměstnanců a dalších úředních osob MZ s adresáty veřejné správy, s žadateli a dalšími externími osobami, a to s účinností od 12. října do 3. listopadu 2020.

Spuštění online aplikace ke sledování spokojenosti pacientů

Vytvořeno: 21. 7. 2015 Poslední aktualizace: 30. 7. 2020

Dne 25. 6. 2015 bylo zahájeno pilotní spuštění online aplikace ke sledování spokojenosti pacientů a jejich zkušeností s poskytovanou zdravotní péčí.

V současné době nabízí online dotazník možnost hodnotit pouze oblast ambulantně poskytovaných zdravotních služeb (ambulantní specialista či všeobecný praktický lékař).

Rádi bychom touto cestou posílili pozici pacienta, jehož názor je pro nás z hlediska kvality a bezpečí poskytovaných služeb velmi cenný a podstatný.

Ministerstvo zdravotnictví na projektu „online spokojenosti pacientů“ spolupracuje s Koordinačním střediskem pro resortní zdravotnické informační systémy (KSRZIS) a Ústavem zdravotnických informací a statistiky ČR (ÚZIS ČR).