S dotazy ke zdravotnické péči pro občany z Ukrajiny se obraťte na infolinku +420226201221volba č. 2, která je v provozu denně od 8 do 19 hodin. Linka slouží ke komunikaci v českém, ukrajinském a ruském jazyce, a to i pro případy tlumočení do českého jazyka pro poskytovatele zdravotních služeb.
Якщо у Вас виникли питання щодо охорони здоров’я громадян України, звертайтесь на інформаційну лінію +420226201221 –  варіант № 2, який працює щодня з 8:00 до 19:00. Лінія використовується для спілкування чеською, українською та російською мовами, навіть для випадків перекладу на чеську для медичних працівників.

Centrální uložiště elektronických receptů po krátkém výpadku již opět funguje zcela bez problémů

Vytvořeno: 9. 3. 2018 Poslední aktualizace: 9. 3. 2018

Odbor komunikace s veřejností
tiskového oddělení


Dnes v dopoledních hodinách došlo k přibližně hodinovému výpadku Centrálního uložiště elektronických receptů, nicméně v tuto chvíli je již problém vyřešen a vše funguje zcela bez problémů. Ujišťujeme, že v době výpadku nebyla nijak ohrožena zdravotní péče pro pacienty. Lékaři v takovéto situaci mohou předepisovat listinné recepty a pacienti se tak bez problémů dostanou ke svým lékům. Nyní probíhají intenzivní práce na zjištění přesných příčin problému a přijetí nápravných opatření tak, aby se podobný problém v budoucnu již neopakoval. Pacientům, lékařům a lékárníkům se omlouváme za způsobené komplikace.