S dotazy ke zdravotnické péči pro občany z Ukrajiny se obraťte na infolinku +420226201221volba č. 2, která je v provozu denně od 8 do 19 hodin. Linka slouží ke komunikaci v českém, ukrajinském a ruském jazyce, a to i pro případy tlumočení do českého jazyka pro poskytovatele zdravotních služeb.
Якщо у Вас виникли питання щодо охорони здоров’я громадян України, звертайтесь на інформаційну лінію +420226201221 –  варіант № 2, який працює щодня з 8:00 до 19:00. Лінія використовується для спілкування чеською, українською та російською мовами, навіть для випадків перекладу на чеську для медичних працівників.

752/2021 1. Jak je možné, že Očkovací portál občana jako IS VS není podle zákona č. 99/2019 Sb., tj. např nesplňuje zákonem požadované normy (přístupnost) 2. Dnes v době mezi 19. – 20. hodinou (22.6.2021) byl portál nepoužitelný, nešlo se přihlásit. Pokud v danou dobu budu požádán o prokázání, že jsem byl očkován, jak to mám udělat? Papír z ekologických důvodů tisknout nebudu. 3. Jaká sankce je naúčtována dodavateli systému, že nebyl dostupný kritický IS, který umožňuje se prokázat podle platných mimořádných opatření vydaných vládou, potažmo MZ, které sice nejsou vymahatelné, ale v současné době, než je příslušný soud zase zruší, tak je třeba se tímto prokazovat?

Vytvořeno: 19. 10. 2021 Poslední aktualizace: 19. 10. 2021

Přílohy

Typ souboru: pdf
752a.pdf (464,28 KB)