S dotazy ke zdravotnické péči pro občany z Ukrajiny se obraťte na infolinku +420226201221volba č. 2, která je v provozu denně od 8 do 19 hodin. Linka slouží ke komunikaci v českém, ukrajinském a ruském jazyce, a to i pro případy tlumočení do českého jazyka pro poskytovatele zdravotních služeb.
Якщо у Вас виникли питання щодо охорони здоров’я громадян України, звертайтесь на інформаційну лінію +420226201221 –  варіант № 2, який працює щодня з 8:00 до 19:00. Лінія використовується для спілкування чеською, українською та російською мовами, навіть для випадків перекладу на чеську для медичних працівників.

73/2021 1. Kdy dostal zpracovatel finální zadání k vytvoření rezervačního systému pro očkování proti covid-19? Tedy kolik času bylo na vytvoření a otestování díla? 2. Kdo zodpovídal za zadání a přebrání díla? 3. Jakým způsobem probíhalo testování aplikace před nasazením do ostrého provozu? Podotázka – testoval to vůbec někdo jiný, než vývojář nebo analytik? 4. Jaký je rozpočet na vytvoření díla? 5. Jaký je rozpočet na provoz díla? 6. Spolupracuje portál s údaji ze zdravotních pojišťoven, případně s nějakým jiným centrálním registrem pro ověření platnosti čísel pojištěnce? Sem patří i ověření, že daný člověk je stále veden jako živý.

Vytvořeno: 2. 3. 2021 Poslední aktualizace: 2. 3. 2021

Přílohy

Typ souboru: pdf
73-A.pdf (412,72 KB)