S dotazy ke zdravotnické péči pro občany z Ukrajiny se obraťte na infolinku +420226201221volba č. 2, která je v provozu denně od 8 do 19 hodin. Linka slouží ke komunikaci v českém, ukrajinském a ruském jazyce, a to i pro případy tlumočení do českého jazyka pro poskytovatele zdravotních služeb.
Якщо у Вас виникли питання щодо охорони здоров’я громадян України, звертайтесь на інформаційну лінію +420226201221 –  варіант № 2, який працює щодня з 8:00 до 19:00. Лінія використовується для спілкування чеською, українською та російською мовами, навіть для випадків перекладу на чеську для медичних працівників.

576/2021 případě práce na plný úvazek pro dodavatele nejmenovaného telekomunikačního operátora (pod článkem VI. zmíněném ve zmíněném usnesení vlády) má dodat ono potvrzení dodavatel nebo klient (telekomunikační operátor)?; Dotaz 2: Kdy dojde podle očkovacího plánu i na kritickou infrastrukturu podle bodu VI. a bude pamatováno i na dodavatele pracující na plný úvazek po boku kmenových zaměstnanců?; Dotaz č. 3: V minulých měsících ministerstvo zdravotnictví a potažmo vláda opakovaně veřejně deklarovala, že do všeobecné dostupnosti vakcín pro všechny nebude docházet k diskriminaci neočkovaných, resp. zvýhodňování očkovaných. Avšak od dnešního dne nepotřebují nastoupit do karantény při návratu z oranžových a červených zemí a nemusí se testovat pro využití ode dnes otevřených služeb. Zřejmě mi něco uniklo a rád bych tedy věděl, jakým způsobem se následující den jako ročník 1987 mohu zaregistrovat k očkování, případně připojte kód k registraci do odpovědi na tuto zprávu?

Vytvořeno: 18. 8. 2021 Poslední aktualizace: 18. 8. 2021

Přílohy

Typ souboru: pdf
576-a.pdf (474,04 KB)