S dotazy ke zdravotnické péči pro občany z Ukrajiny se obraťte na infolinku +420226201221volba č. 2, která je v provozu denně od 8 do 19 hodin. Linka slouží ke komunikaci v českém, ukrajinském a ruském jazyce, a to i pro případy tlumočení do českého jazyka pro poskytovatele zdravotních služeb.
Якщо у Вас виникли питання щодо охорони здоров’я громадян України, звертайтесь на інформаційну лінію +420226201221 –  варіант № 2, який працює щодня з 8:00 до 19:00. Лінія використовується для спілкування чеською, українською та російською мовами, навіть для випадків перекладу на чеську для медичних працівників.

261/2021 Objednala jsem svou 84letou maminku na očkování Covid do nemocnice ve Dvoře Králové nad Labem. Objednání jsem provedla řádně přes rezervační systém na den 28. 2. 2021. Přijala jsem ze systému potvrzený tento termín a další termín druhého očkování byl automaticky vygenerován na 28. 3. 2021. V ordinaci provedli mamince odborníci očkování s tím, že termín ze systému za 30 dní není platný, že mám rezervaci zahodit a další termín že bude za 84 dní, což je 17. 5. 2021. Nikdo mi nevysvětlil, proč za tak dlouho? Když všude se hovoří o tom, že by se mělo očkovat za 14 dní – 30 dní? Všude v okolí, ať už jsou to známí senioři v Praze a ve Středočeském kraji jsou očkování v těchto krátkých termínech, proč maminka ve Dvoře Králové nad Labem ne? Mohu ji tedy přeobjednat např. na Kladno?

Vytvořeno: 10. 5. 2021 Poslední aktualizace: 10. 5. 2021

Přílohy

Typ souboru: pdf
261-a.pdf (280,92 KB)