S dotazy ke covid-19 se obracejte na celorepublikovou informační linku ke koronaviru 1221.
Pro volání ze zahraničí můžete využít telefonní číslo +420 226 20 1221.

V rámci opatření proti koronavirové nákaze upřednostněte, prosím, písemný, elektronický či telefonický kontakt před osobním setkáním na ministerstvu.

261/2021 Objednala jsem svou 84letou maminku na očkování Covid do nemocnice ve Dvoře Králové nad Labem. Objednání jsem provedla řádně přes rezervační systém na den 28. 2. 2021. Přijala jsem ze systému potvrzený tento termín a další termín druhého očkování byl automaticky vygenerován na 28. 3. 2021. V ordinaci provedli mamince odborníci očkování s tím, že termín ze systému za 30 dní není platný, že mám rezervaci zahodit a další termín že bude za 84 dní, což je 17. 5. 2021. Nikdo mi nevysvětlil, proč za tak dlouho? Když všude se hovoří o tom, že by se mělo očkovat za 14 dní – 30 dní? Všude v okolí, ať už jsou to známí senioři v Praze a ve Středočeském kraji jsou očkování v těchto krátkých termínech, proč maminka ve Dvoře Králové nad Labem ne? Mohu ji tedy přeobjednat např. na Kladno?

Vytvořeno: 10. 5. 2021 Poslední aktualizace: 10. 5. 2021

Přílohy

Typ souboru: pdf
261-a.pdf (280,92 KB)