S dotazy ke zdravotnické péči pro občany z Ukrajiny se obraťte na infolinku +420226201221volba č. 2, která je v provozu denně od 8 do 19 hodin. Linka slouží ke komunikaci v českém, ukrajinském a ruském jazyce, a to i pro případy tlumočení do českého jazyka pro poskytovatele zdravotních služeb.
Якщо у Вас виникли питання щодо охорони здоров’я громадян України, звертайтесь на інформаційну лінію +420226201221 –  варіант № 2, який працює щодня з 8:00 до 19:00. Лінія використовується для спілкування чеською, українською та російською мовами, навіть для випадків перекладу на чеську для медичних працівників.

24/2022 1) Jaký subjekt státní správy, kdy, resp. přesné datum vyhlášení a účinnosti, vyhlásil v ČR stav epidemie a podle jaké legislativní normy? 2) Jaký subjekt státní správy, kdy, resp. přesné datum vyhlášení a účinnosti, vyhlásil stav epidemie či epidemické pohotovosti a podle jaké legislativní normy? 3) Jaký konkrétní subjekt státní správy byl k tomuto kroku, resp. vyhlášení konkrétního stavu na území ČR oprávněn, podle legislativních, jakých norem, platných v době vyhlášení? 4) Kolik lidí v ČR celkově, od vyhlášení zmíněného stavu, zemřelo prokazatelně na nemoc Covid-19? 5) Z důvodu Vaší nejnovější vyhlášky o pravidelném testování proti nemoci covid -19, žádám o sdělení, jak je to s testováním osob, které mají dosud platný certifikát o prodělání této nemoci, resp. tzv. bezinfekčnost. Mají povinnost se taktéž 2x v týdnu testovat? 6) A dále jak má zaměstnavatel postupovat v případě osoby prokazatelně alergické na testovací tyčinky? 7) Jaký je smysl toho, že pozitivně testovaný člověk musí nadále chodit do práce? Kde je smysl testování a boje proti nemoci?

Vytvořeno: 4. 3. 2022 Poslední aktualizace: 4. 3. 2022

Přílohy

Typ souboru: docx
24.docx (170,72 KB)