S dotazy ke zdravotnické péči pro občany z Ukrajiny se obraťte na infolinku +420226201221volba č. 2, která je v provozu denně od 8 do 19 hodin. Linka slouží ke komunikaci v českém, ukrajinském a ruském jazyce, a to i pro případy tlumočení do českého jazyka pro poskytovatele zdravotních služeb.
Якщо у Вас виникли питання щодо охорони здоров’я громадян України, звертайтесь на інформаційну лінію +420226201221 –  варіант № 2, який працює щодня з 8:00 до 19:00. Лінія використовується для спілкування чеською, українською та російською мовами, навіть для випадків перекладу на чеську для медичних працівників.

122/2022 1. Jsou vysvětlení uváděná na původní stránce pod tzv. dezinformacemi podložená nějakými objektivními daty, nebo byla sestavena jen tak od stolu? Pokud jsou podložena objektivními daty, jaká data to jsou? 2. Váš úřad nesplnil povinnost danou mu zákonem, čímž mě připravil o mé právo dozvědět se informace, které považuji za důležité. Důležité jsou pro mě i z toho důvodu, že mají zásadní vliv na důvěru v úřad poradit si s krizovými situacemi. Jakým způsobem a kde se mohu domáhat toho, aby váš úřad (tedy ministerstvo) byl donucen plnit svou povinnost danou mu zákonem? 3. Šíření dezinformací úřadem vnímám jako zdroj nepřiměřeného omezování práv a svobod občanů. Kdo zodpovídal za pravdivost obsahu vaší stránky o dezinformacích a jakým způsobem byl řešen za to, že obsah zastarával a postupně se vysvětlení ukazovala jako nepravdivá a fakticky dezinformační? Pokud nebyl nijak řešen, jakým způsobem mohu iniciovat, aby dotyčná osoba (nebo osoby, pokud je jich víc) byla postižena za dlouhodobé udržování nepravdivého a dezinformačního obsahu na oficiální stránkách úřadu?

Vytvořeno: 14. 3. 2022 Poslední aktualizace: 14. 3. 2022

Přílohy

Typ souboru: docx
122.docx (169,63 KB)